Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

FAQ

 

  1. Czy kupując stacjonarnie zaopatrzenie do pomp ze zleceniem, muszę odbierać je osobiście?

     

    Odp. Nie, może to zrobić każda pełnoletnia osoba. Wystarczy, że dana osoba przy odbiorze poda swoje dane tj. imię, nazwisko oraz numer PESEL.

  2. Na ile miesięcy maksymalnie mogę zrealizować zlecenie?

     

    Odp. Według obecnych przepisów zlecenie wydawane na nowych zasadach przez system eZWM może być zrealizowane jednorazowo na maksymalnie 6 miesięcy. Na starych

    zasadach w wersji papierowej oraz karcie zaopatrzenia tylko 3 miesiące (do końca 2020 roku).

  3. Czy realizując zlecenie mogę wybrać inną ilość niż na 3 albo 6 miesięcy?

     

    Odp. Tak. Przy zleceniach wystawianych w systemie eZWM jest dowolność wyboru, można wybierać nawet po miesiącu.

  4. Czy po wykupieniu części zlecenia w jednej placówce, drugą część mogę wykupić gdzieś indziej?

     

    Odp. Nie. Przy rozpoczętej realizacji w danej aptece lub sklepie musi Pan/Pani zrealizować to zlecenie już do końca w tej samej aptece/sklepie

  5. Co w przypadku zrealizowania całego zlecenia? Czy trzeba jechać do NFZ w celu potwierdzenia wystawionego zlecenia?

     

    Odp. Nie, w przypadku nowych zleceń wystawianych w systemie eZWM wszystko odbywa się bez konieczności wizyty w oddziale NFZ. Lekarz wystawia lub przesyła na telefon gotowe zlecenie do realizacji już potwierdzone przez NFZ. Potwierdzenie zlecenia w NFZ odbywa się tylko w przypadkach zleceń na starych drukach wystawianych poza systemem eZWM.

     

  6. Czy mogę wykupić z refundacją zaopatrzenie za miesiąc, który już minął?

    Odp. Nie.

  7. Kiedy przypada ostatni termin realizacji zleceń drogą internetową?

    Odp. Zlecenia przez sklep internetowy można realizować do przedostatniego dnia roboczego miesiąca.

     

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl